Regulamin dla pacjentów korzystających z usług Stomo Clinic we Wrocławiu
Zależy nam na tym, by oferować pacjentom najwyższe standardy obsługi. Dlatego rozpisaliśmy się trochę i w naszym regulaminie staramy się wyjaśnić wszelkie wątpliwości i zasady świadczenia usług medycznych. Z doświadczenia wiemy, że tak zwane zapiski „drobnym drukiem” wydają się nudne, dopóki nie zaczynają nas dotyczyć. My nie stosujemy drobnego druku i wszystko wyjaśniamy krok po kroku. Jeśli coś jest jeszcze dla Ciebie niejasne i powinniśmy to tutaj dopisać – prosimy, daj nam znać mailowo kontakt@stomo.pl Będziemy bardzo wdzięczni!
Umawianie na wizytę u dentysty
Zaczynamy przygodę ze STOMO Clinic, czyli chcesz się umówić na wizytę. Jesteśmy mobilni i elastyczni, dlatego możesz zarezerwować miejsce w STOMO Clinic na kilka sposobów:
- Telefonicznie: 71 880 90 50
- e-mail: kontakt@stomo.pl
- Online: www.stomo.pl/umow-wizyte
- W przypadku płatności przed wizytą prosimy o skorzystanie z poniższych numeru kont do płatności w walutach Złoty
- Stomo Clinic Sp. z o.o.
- Ul. Krucza 2a/2b 53-411 Wrocław
- NIP: 8992956667
- SANTANDER BANK PL: 41 1090 2398 0000 0001 4912 8487
- Tytułem: imię i nazwisko pacjenta + dzień wizyty
Pamiętaj, że wizyty rezerwowane przez portal Znany Lekarz trwają pół godziny i w tym czasie jesteśmy w stanie wykonać np. konsultację z badaniem diagnostycznym, konsultację ortodontyczną, leczenie zachowawcze zęba itp. Bardziej czasochłonne zabiegi umawiaj telefonicznie lub umów się najpierw na wizytę konsultacyjno-diagnostyczną, po której wspólnie ułożymy plan leczenia wraz z harmonogramem. Chcesz się umówić do dentysty? Podaj swój nr telefonu W trakcie umawiania wizyty prosimy Cię o podanie nr telefonu, celem potwierdzenia spotkania w wyznaczonym terminie. Potwierdzamy wizyty telefonicznie lub za pomocą SMS, który wysyłamy z 1-2 dni wcześniej (wizyty poniedziałkowe potwierdzamy w piątek). Skomplikowane i dłuższe zabiegi np. chirurgiczne, implantologiczne czy endodontyczne, są potwierdzane wcześniej telefonicznie z kilkudniowym wyprzedzeniem, ponieważ w razie odwołania czy przełożenia wizyty musimy mieć czas na przeorganizowanie pracy. To zawsze szansa dla innych pacjentów, którzy mają odległe terminy i czekają w kolejce. W przypadku braku obecności na dwóch umówionych wizytach, możemy Cię poprosić o uiszczenie zadatku na nasz numer konta bankowego. Brak terminów na wizyty a uzgodnione plany leczenia Dokładamy wszelkich starań, by przedstawione przez nas plany leczenia były zrealizowane tak szybko jak to możliwe. Jednak bardzo Was prosimy, byście pamiętali, że jesteśmy placówką medyczną, która jest otwarta na wszystkich pacjentów z całego świata, i są okresy w kalendarzu, kiedy z racji np. świąt inni pacjenci rezerwują swoje wizyty z dużym (2-3 miesięcznym) wyprzedzeniem. Dlatego może się tak zdarzyć, że nasz przedstawiony, a przez Was potwierdzony plan leczenia nie może zostać wcielony w życie z dnia na dzień.
Pierwsza wizyta w STOMO Clinic
Przychodzisz pierwszy raz do STOMO Clinic? Więc oczywiście bardzo się cieszymy, że nas wybrałaś/wybrałeś. Wjeżdżasz windą na 1. piętro i po chwili jesteś w naszej poczekalni. Zaproponujemy Ci kawę, herbatę lub wodę i poprosimy o wypełnienie dokumentów. Chcesz mieć komfort? Więc przyjdź na pierwszą wizytę chociaż 10 minut wcześniej, żeby spokojnie dopełnić wszystkich formalności. Zanim przejdziesz do gabinetu stomatologicznego, poprosimy Cię bowiem o wypełnienie formularzy i ankiet związanych przede wszystkim z Twoim stanem zdrowia, danymi kontaktowymi i zgodami RODO. Jesteśmy do tego zobligowani prawnie, ale to także bardzo przydatna sprawa. Przecież bez informacji o numerze telefonu czy adresie email, nie będziemy mogli się z Tobą skontaktować w nagłej czy ważnej dla Ciebie sprawie (wyniki badań, zmiana terminu wizyty itp.) Z kolei informacje o stanie zdrowia, chorobach, alergiach itp. mają wpływ na sposób leczenia. U nas nie ma pułapek, dlatego wszelkie dobrowolne zgody są oznaczone i zostawiamy je Twojej decyzji. Możesz zawczasu przygotować się do wizyty. Wynotuj w miarę możliwości nazwy leków, które przyjmujesz, wypisz rodzaje przebytych chorób, hospitalizacji itp. Jeśli posiadasz zdjęcia RTG lub inne materiały diagnostyczne np. modele uzębienia, także przynieś je na pierwszą wizytę. Jeszcze jedna ważna sprawa, która wiąże się z naszymi ulubionymi pacjentami: dziećmi! A więc dzieci przychodzą na wizytę do stomatologa z rodzicami lub z opiekunem faktycznym, wtedy może to być także babcia, ciocia czy pełnoletnie rodzeństwo.
Odwoływanie oraz przekładanie wizyt stomatologicznych
Musimy poruszyć temat, który bardzo rzadko, ale jednak bywa niewygodny.
Nie ma nic złego w tym, że czasem plany się zmieniają i z różnych musisz przełożyć lub odwołać wizytę.
Z reguły jednak wiesz o tym odpowiednio wcześniej i dajesz nam znać tak szybko jak to możliwe. Dzięki temu możemy umówić innego pacjenta oczekującego wizyty na wcześniejszy termin. Takie sytuacje są jak najbardziej usprawiedliwione, gdy przełożenie wizyty następuje 1-2 tygodnie wcześniej.
Prosimy, jednak miej na uwadze, że odwoływanie wizyt dopiero, kiedy kontaktujemy się z Tobą, aby potwierdzić wizytę, w tym samym dniu co wizyta jest umówiona lub po prostu nie przychodzenie na nią, jest dla całej naszej placówki bardzo kłopotliwe i stanowi dla nas bardzo duży problem.
Czyli my angażujemy się finansowo i osobowo: stanowisko i cały zespół zabiegowy jest przygotowany do leczenia pacjenta, a pacjenta nie ma.
W roku 2022 prawie 600 pacjentów nie przyszło na swoją wizytę.
W związku z powyższym, na kształt innych placówek zdecydowaliśmy się wprowadzić opłatę rezerwacyjną na poczet umawiania kolejnej wizyty w następujących przypadkach.
– jeśli pacjent nie przyjdzie na swoją wizytę
– jeśli pacjent potwierdzi i następnie odwoła swoją wizytę
Jak to funkcjonuje w praktykę.
1. Pacjent, który dokonuje rezerwacji swoich wizyt i na nie uczęszcza – 100% płatności dokonuje na umówionej wizycie.
2. Pacjent, który odwołuje i nie przychodzi na swoje wizyty, zostanie poproszony o opłatę rezerwacyjną na poczet umówienia wizyty. W momencie uregulowania płatności, wizyta będzie umówiona. Opłata rezerwacyjna jest na poczet finalnej płatności za wizytę.
3. W przypadku, gdy pacjent opłaci opłatę rezerwacyjną, a nie stawi się na wizytę, opłata nie przechodzi na poczet kolejnej wizyty.
Opłatę pacjent reguluje na podstawie dokumentu, który jest przesyłany elektronicznie, lub może być przekazany w naszej placówce.
Pacjent „z bólem”, czyli pilne wizyty stomatologiczne
Pacjent z silnym bólem zęba przyjmowany jest u nas w trybie pilnym, najszybciej jak to jest możliwe. Oznacza to, że zrobimy wszystko, aby przyjąć Cię w takiej sytuacji między planowymi pacjentami. Zdajemy sobie sprawę, że to może być trudne do wytrzymania. Nasza interwencja polegać więc będzie przede wszystkim na uśmierzeniu bólu i przygotowaniu uzębienia do wizyty właściwej. Z reguły pacjentom „bólowym” poświęcamy ok. 15 minut. Jeśli nie ma luki w grafiku, nie możemy sobie pozwolić na rozpoczęcie właściwego leczenia. Musimy wtedy też liczyć na wyrozumiałość innych pacjentów, którzy mieli zaplanowane wizyty na konkretne terminy i nierzadko czekali na miejsce po kilka tygodni. Po wizycie w trybie pilnym zaprosimy Cię na właściwe leczenie w wyznaczonym terminie.
Leczenie kompleksowe
W STOMO Clinic zajmujemy się kompleksowym leczeniem stomatologicznym, co oznacza, że nie musisz biegać między różnymi gabinetami, żeby diagnozować i leczyć zęby. Terapia kompleksowa zaczyna się konsultacją, podczas której lekarz prowadzący proponuje, omawia i ustala z pacjentem plan leczenia. Następnie umawiasz się na wizyty do lekarzy poszczególnych dyscyplin stomatologicznych. W ten sposób powstaje harmonogram działań. W naszej klinice masz możliwość leczenia pod jednym dachem z zakresu stomatologii zachowawczej, ortodontycznej, implantologii, chirurgii, endodoncji i protetyki. Wykonujemy także pełne badania diagnostyczne RTG (2D panoramiczne, 3D CBCT tomografia komputerowa).
Kontynuacja leczenia rozpoczętego w gabinetach stomatologicznych
Rozumiemy, że z różnych powodów pacjenci przychodzą do nas, aby kontynuować leczenie rozpoczęte w innych gabinetach. Czasem przyczyną jest przeprowadzka, a czasem… nie wchodźmy w to. Nie oceniamy kompetencji innych lekarzy, od tego są rzeczoznawcy i Okręgowa Izba Lekarska. Jeśli chcesz się do nas przenieść z leczeniem zębów, zapraszamy. W STOMO Clinic wykonujemy wszystkie badania diagnostyczne RTG, potrzebne do rozpoczęcia zaproponowanego później planu leczenia, leczymy zęby chirurgicznie, endodontycznie, ortodontycznie, wykonujemy usługi protetyczne i estetyczne (licówki kompozytowe, licówki pełnoceramiczne, odbudowy estetyczne). Pacjenci zgłaszający się do nas w trakcie leczenia w innych klinikach muszą się jednak liczyć z tym, że nie zawsze możemy wziąć odpowiedzialność za całą terapię. Dzieje się tak na przykład, gdy pacjent przychodzi do nas na powtórne leczenie kanałowe, czyli na tzw. reendo. Powtórne leczenie kanałowe jest obarczone ryzykiem i nie dajemy gwarancji, że ząb da się uratować. Natomiast w ortodoncji: nie możemy wziąć na siebie odpowiedzialności za wyleczenie zgryzu bez wymiany aparatu na taki, który umożliwi nam wdrożenie naszych autorskich metod leczenia. Dlatego w przypadku pacjentów ortodontycznych, warunkiem przejęcia leczenia ortodontycznego od innego lekarza jest demontaż obecnego aparatu ortodontycznego, a następnie montaż przez nas aparatu w systemie Damon lub Insignia, na których pracujemy.
Zasady leczenia ortodontycznego w STOMO CLINIC
To jest najtrudniej wytłumaczyć! Pacjenci często z nieświadomości porównują ceny aparatów ortodontycznych i na tej podstawie wybierają klinikę. Idą tam gdzie taniej, choć są i tacy, którzy wybierają lekarza, bo u niego aparat jest droższy. Tymczasem leczenie ortodontyczne w STOMO Clinic to proces, w którym aparat ortodontyczny jest ważnym, ale jednak tylko narzędziem, za pomocą którego tworzymy prawidłowy zgryz. Sam aparat ortodontyczny nie leczy! Gdyby tak było, każdy mógłby montować zamki o ortodontyczne. – To tak jakby sam zakup pianina czynił z kogoś wirtuoza – wyjaśnia dr Anna Duda, ortodontka Stomo Clinic. Ortodoncja to dziedzina medycyny, a wyleczenie zgryzu zależy przede wszystkim od kompetencji lekarza prowadzącego – jego doświadczenia, wiedzy i umiejętności. Leczenie ortodontyczne ma zawsze autorski charakter – każdy ortodonta ma swój styl, wypracowane techniki i sposoby leczenia. Ortodoncja prowadzona w STOMO Clinic cieszy się popularnością, ze względu na efekty i szybkie tempo leczenia. Zrozumiałe jest dla nas to, że pacjenci, którzy rozpoczęli leczenie ortodontyczne w innych klinikach, z różnych względów chcą zmienić ortodontę i przychodzą do nas. Każdy ma do tego prawo. Niemniej jednak nie jesteśmy w stanie kontynuować leczenia cudzymi technikami. Dlatego w takich sytuacjach proponujemy demontaż aparatu założonego w innej klinice i rozpoczęcie leczenia w naszym systemie. Tylko wtedy możemy wdrożyć nasze autorskie techniki i odpowiadać za efekty terapii zgryzu. Po zakończonym leczeniu, które prowadziliśmy od początku do końca w naszej klinice, oczekujemy, że pacjent będzie stosował zaleconą retencję i zgłaszał się na wizyty kontrolne co 6 miesięcy lub w innym ustalonym terminie. To warunek gwarancji na leczenie ortodontyczne.
Gwarancja stomatologiczna
W Stomo Clinic dbamy o wysoką jakość zabiegów stomatologicznych. W związku z tym udzielamy pacjentom gwarancji na wykonane usługi.
Gwarancja obejmuje
- Wypełnienia kompozytowe zębów dorosłych – 12 miesięcy – od momentu, kiedy wszystkie ubytki pacjenta zostaną usunięte zgodnie z zaproponowanym indywidualnym harmonogramem wizyt dla pacjenta.
- Stałe uzupełnienia protetyczne, prace protetyczne stałe (mosty, korony) – 2 lata, z gwarancji (wyłączone są uszkodzenia mechaniczne)
- Ruchome uzupełnienia protetyczne (protezy częściowe, całkowite, szkieletowe) – 12 miesięcy
- Protezy na implantach – 2 lata
- Implanty – 10 lat
Jeśli pacjent cierpi na bruksizm, czas gwarancji jest ustalany indywidualnie.
Warunki gwarancji na usługi stomatologiczne
Aby skorzystać z gwarancji stomatologicznej, należy przestrzegać kilku zasad. Po zabiegach każdy stomatolog wymaga od pacjenta prawidłowej higieny jamy ustnej i regularnej profilaktyki. Leczenie zębów nie jest zwykłą usługą czy sprzedażą produktu. Na zdrowie zębów ma wpływ także wiele innych czynników, takich jak ogólny stan zdrowia, codzienne nawyki itp.
- Utrzymuj higienę jamy ustnej na dobrym poziomie zgodnie z zaleceniami lekarza lub higienistki stomatologicznej.
- Co pół roku ( 6 miesięcy) zgłaszaj się do nas na wizyty kontrolne, w czasie których wykonujemy przegląd stomatologiczny. W szczególnych przypadkach (choroby przyzębia, bruksizm, cukrzyca itp.) możemy wymagać częstszych wizyt kontrolnych.
- Regularnie (przynajmniej raz w roku) wykonuj w naszym gabinecie higienizację (usuwanie kamienia nazębnego). W uzasadnionych przypadkach możemy wymagać częstszego scalingu (indywidualne skłonności do szybszego odkładania się kamienia).
- W przypadku planu leczenia składającego się z więcej niż jednego typu zabiegu stomatologicznego, wykonaj zaakceptowany przez nas plan do końca. Częściowe leczenie, wykonywane z dużymi przerwami, przesuwanymi wizytami, nie może być objęte gwarancją.
Gwarancja stomatologiczna nie obejmuje:
- Tymczasowych prac protetycznych, tzw. protez natychmiastowych, koron tymczasowych, wypełnień tymczasowych (stosowanych najczęściej u dzieci w trakcie leczenia zębów mlecznych).
- Prac protetycznych nieodebranych w terminie wyznaczonym przez stomatologa.
- Ponownego leczenia kanałowego, jeśli leczenie kanałowe pierwotne było wykonywane poza naszą kliniką.
- Pierwotnego leczenia kanałowego w sytuacji występowania zmian okołowierzchołkowych i innych czynników, które stanowią ryzyko powodzenia leczenia endodontycznego. Pacjent jest o tym informowany i jest to odnotowane w kartotece.
- Prac protetycznych, które zostały wykonane na życzenie pacjenta, co zostało odnotowane i potwierdzone podpisem w kartotece.
- Prac protetycznych, które zostały wykonane jako etap kompleksowego leczenia protetycznego, pacjent jednak nie kontynuował dalszych odbudów uzębienia i nie zgłosił się do Stomo Clinic zgodnie z ustalonym harmonogramem wizyt.
- Samodzielnie naprawianych prac protetycznych.
- Korekt, napraw i zmian w innych gabinetach stomatologicznych.
- Leczenia ortodontycznego, kiedy pacjent zmienia lekarza prowadzącego podczas terapii ortodontycznej, a wizyty aktywacyjne realizowane są w inne placówce niż Stomo Clinic, oraz kiedy pacjent nie przestrzega harmonogramu wizyt aktywacyjnych.
- Wypełnienia zębów mlecznych u dzieci.
Nie udzielamy gwarancji w przypadku następujących zdarzeń:
- Gdy doszło do uszkodzenia zębów lub prac protetycznych z powodu urazów mechanicznych, na skutek nieszczęśliwych wypadków itp.
- Sytuacji, w których pacjent niedostatecznie przestrzega higieny jamy ustnej.
- Gdy doszło do naturalnego zaniku kości i zmian w przyzębiu.
- Gdy pacjent nie przestrzega zaleceń lekarza i nie stawia się na wizyty kontrolne.
- Gdy ząb leczony kanałowo nie został odbudowany protetycznie (zgodnie z zaleceniem) i doszło do złamania zęba.
- Gdy ząb wymaga leczenia kanałowego
- Gdy występuje lub pojawiło się schorzenie mające niekorzystny wpływ na jamę ustną i zęby pacjenta (np. cukrzyca, osteoporoza, epilepsja, chemioterapia, radioterapia).
Jeśli zauważysz nieprawidłowość lub pojawi się dolegliwość, będąca wynikiem leczenia stomatologicznego, bezzwłocznie zgłoś się do STOMO Clinic w celu umówienia wizyty w terminie nie późniejszym niż 7 dni od zaistnienia powyższej sytuacji.
Paszport implantologiczny
Powszechnie używa się określenia paszport w implantologii. Oznacza to, że każdy wszczepiony implant ma swój międzynarodowy dokument, który ułatwia leczenie w innych klinikach stomatologicznych, i to na całym świecie. Jest to przydatne szczególnie poza granicami Polski – dzięki temu dokumentowi każdy lekarz od razu wie, jaki implant został wszczepiony i może pomóc zarówno w nagłych przypadkach np. na wakacjach, jak i wtedy, gdy na stałe zmieniasz miejsca zamieszkania. Paszport implantologiczny ułatwia także znalezienie autoryzowanego gabinetu, pracującego w danym systemie. Należy jednak podkreślić, że wszelkie koszty leczenia poza gabinetem, w którym został wszczepiony implant, ponosi pacjent. Gwarancja na leczenie implantologiczne obowiązuje w naszej klinice i to do nas należy się zgłaszać w przypadku jakichkolwiek komplikacji.
Odpłatność
Za leczenie w STOMO Clinic możesz płacić:
- Gotówką
- Kartą bankomatową, kredytową, płatniczą
- Przelewem – prosimy wpisanie w tytuł przelewu nr rachunku otrzymanego od nas, w przypadku przedpłaty przed wizytą, Imię i Nazwisko pacjenta oraz datę wizyty.
- Raty – istnieje możliwość płatności ratalnej za naszej usługi – o szczegóły prosimy pytać nasz personel
REGULAMIN PRZEDPŁAT NA POCZET REZERWOWANYCH USŁUG
§ 1 [Definicje]
- „Aplikacja/Aplikacja FELG” oznacza oprogramowanie, które służy do zarządzania prywatnymi gabinetami dentystycznymi i innymi prywatnymi gabinetami klinicznymi, w tym do zarządzania informacjami o pacjentach i dotyczącymi przebiegu ich leczenia, zarządzania wizytami pacjentów, realizacją płatności, przygotowywaniem i generowaniem raportów, dostępne na urządzeniach i na komputerach PC, MAC, Linux przez przeglądarki internetowe (www.) i na urządzeniach mobilnych, w tym smartfonach i tabletach, po pobraniu z App Store lub Google Play.
- „Gabinet” oznacza
Stomo Clinic Sp. z o.o.
Krucza 2A/2B, 53-411 Wrocław
NIP: 899 295 66 67
- „Klient” oznacza pełnoletnią osobę, która zamierza skorzystać z Usług oferowanych przez Gabinet poprzez zawarcie z Gabinetem umowy o świadczenie usług, w tym jako przedstawiciel ustawowy osoby małoletniej, dokonującą w tym celu płatności internetowych.
- „Regulamin” oznacza niniejszy Regulamin Przedpłat na Poczet Rezerwowanych Usług.
- „Usługi” oznaczają usługi dentystyczne lub innego rodzaju usługi kliniczne oferowane przez Gabinet.
§ 2 [Ogólne postanowienia]
- Gabinet dopuszcza możliwość dokonywania rezerwacji wizyt telefonicznie, za pośrednictwem formularza rejestracyjnego i kalendarza zamieszczonego na Stronie Internetowej Gabinetu bądź za pośrednictwem Aplikacji FELG.
- Rezerwując wizytę, Klient zobowiązany jest każdorazowo do podawania danych zgodnych z prawdą.
- Przed dokonaniem rezerwacji wizyty Klient zobowiązany jest do zapoznania się z niniejszym Regulaminem i akceptacji jego postanowień.
- Dostęp do Regulaminu Klient może uzyskać poprzez kliknięcie linku Regulaminu, który dostępny będzie w wiadomości SMS zawierającej link do dokonania płatności lub poprzez Aplikację FELG, gdy Klient z niej korzysta.
- Do korzystania z elektronicznej rezerwacji wizyt konieczny jest dostęp do komputera lub telefonu z dostępem do Internetu z przeglądarką internetową (www.) zaktualizowaną do najnowszej wersji, przy czym w przypadku dokonywania rezerwacji przez Aplikację FELG konieczne jest korzystanie z Aplikacji.
§ 3 [Przedmiot Regulaminu]
Niniejszy Regulamin określa zasady dokonywania przedpłat na poczet rezerwowanych przez Klientów Usług, które oferuje Gabinet.
§ 4 [Zasady dokonywania przedpłaty i rezerwacja wizyty]
- W przypadku zamiaru rezerwacji wizyty konieczne jest dokonanie przedpłaty w formie zadatku, przy czym zaniechanie przez Klienta wykonania przedpłaty jednoznaczne jest z brakiem rezerwacji.
- Zadatek wpłacony przez Klienta, o którym mowa w § 4 ust. 1 Regulaminu podlega zaliczeniu na poczet ceny, którą Klient zobowiązany jest pokryć w związku z umówioną w Gabinecie wizytą.
- Dokonując rezerwacji wizyty telefonicznie lub poprzez Stronę Internetową Gabinetu, po uzupełnieniu stosownych danych wymaganych do rejestracji, Klient otrzymuje wiadomość SMS zawierającą link do dokonania płatności jedną z dostępnych metod płatności internetowych. Dokonując rezerwacji wizyty poprzez Aplikację FELG, Klient korzysta z dostępnych w Aplikacji FELG metod płatności internetowych.
- Po otrzymaniu przez Gabinet płatności, Klient niezwłocznie otrzyma potwierdzenie dokonanej rezerwacji w formie wiadomości SMS, w przypadku dokonania rezerwacji za pośrednictwem Aplikacji FELG dokonana rezerwacja będzie widoczna w Aplikacji FELG w zakładce „Lista wizyt”.
- Kwota zadatku określana jest przez Gabinet i jest to kwota stała, przy czym Gabinet uprawniony jest do określenia różnych kwot zadatku, proporcjonalnie do ceny wybranej przez Klienta Usługi. Przed akceptacją Regulaminu Klientowi zostanie udostępniona informacja o wysokości kwoty zadatku w wiadomości SMS, o której mowa w § 4 ust. 3 Regulaminu bądź w Aplikacji FELG.
- W przypadku dokonania rezerwacji za pośrednictwem Aplikacji FELG kwota zadatku wpływa do Portfela w zakładce „Karta Pacjenta”, gdzie następnie będzie widoczna dla Gabinetu.
- W momencie otrzymania przez Gabinet kwoty zadatku, Pracownicy Gabinetu zobowiązani są do wystawienia paragonu na kwotę zadatku pobranej tytułem przedpłaty, przy czym w razie rezerwacji wizyty przez Klienta za pośrednictwem Aplikacji FELG, historia płatności będzie dodatkowo dostępna dla Klienta w Aplikacji FELG.
- Paragon w wersji papierowej przechowywany jest przez Gabinet do dnia, w którym odbędzie się zarezerwowana przez Klienta wizyta. W dniu odbycia się wizyty, po wykonaniu Usługi paragon w wersji papierowej wydawany jest Klientowi wraz z paragonem końcowym, przy czym Klient może żądać wcześniejszego odebrania paragonu w wersji papierowej w miejscu, w którym Gabinet świadczy usługi.
§ 5 [Odwołanie wizyty]
- Informujemy, że zadatek nie podlega zwrotowi w żadnym przypadku.
- W przypadku odwołania zarezerwowanej przez Klienta wizyty w terminie nie krótszym niż 48 godzin przed godziną zarezerwowanej wizyty, wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi, lecz przechodzi na następną wizytę, przy czym w przypadku dokonania rezerwacji Klienta przez Aplikację FELG wpłacona kwota tytułem zadatku dodatkowo pozostaje widoczna na saldzie Klienta w Portfelu.
- W przypadku gdy Klient nie stawi się na zarezerwowaną wizytę i nie odwoła zarezerwowanej wizyty w terminie nie krótszym niż 48 godzin przed godziną zarezerwowanej wizyty, wpłacony zadatek nie podlega zwrotowi, dodatkowo w przypadku dokonania rezerwacji za pośrednictwem Aplikacji FELG znika z salda Klienta w Portfelu, i nie może zostać zaliczony na poczet zadatku za wizytę zarezerwowaną w innym terminie. Jest to odszkodowanie za zarezerwowany przez Gabinet czas przeznaczony na wizytę, który w związku z brakiem stawiennictwa i nieodwołaniem wizyty lub odwołaniem w terminie, o którym mowa w zdaniu pierwszym, nie zostaje wykorzystany na rzecz innego Klienta.
- Odwołania wizyty Klient może dokonać albo klikając w link służący do odwołania wizyty otrzymany w wiadomości SMS, o której mowa w § 4 ust. 5 Regulaminu, a jeżeli rezerwacji wizyty dokonano za pośrednictwem Aplikacji FELG , wchodząc w zakładkę „Lista wizyt”, a następnie w konkretną wizytę, którą Klient ma zamiar odwołać i klikając dostępną opcję „Odwołaj”. Gabinet nie przewiduje innych możliwości odwołania wizyty.
- W przypadku, o którym mowa w § 5 ust. 2 i 3 Regulaminu Klient może żądać wydania paragonu w wersji papierowej, w miejscu w którym Gabinet świadczy usługi. W przypadku gdy zadatek przechodzi na następną wizytę, paragon w wersji papierowej wydawany jest Klientowi wraz z paragonem końcowym, w dniu w którym odbyła się ta wizyta.
§ 6 [Polityka ochrony danych osobowych]
- W Stomo | Indywidualna Praktyka Lekarska Anna Duda obowiązuje Polityka Bezpieczeństwa Ochrony i Przetwarzania Danych Osobowych.
- Administratorem danych osobowych jest Stomo Clinic Sp. z o.o.
- Administrator będzie udostępniał dane osobowe Klienta podmiotom, które współpracują z Administratorem w procesie rezerwacji wizyt, w tym w zakresie odbioru płatności.
- Szczegółowe informacje o sposobie i celu, w jakim przetwarzane są Dane Osobowe Klienta, a także o przysługujących Klientowi prawach związanych z ochroną danych osobowych zawarte są w Polityce Prywatności dostępnej w gabinecie stacjonarnym/ pod adresem stomo.pl/regulamin.
§ 7 [Postanowienia końcowe]
- Regulamin wchodzi w życie z dniem opublikowania.
- Regulamin może ulec zmianie, o czym Klienci zostaną niezwłocznie poinformowani przez Gabinet za pośrednictwem wiadomości SMS, w tym wysłanej za pośrednictwem Aplikacji FELG.
- Tytuły poszczególnych paragrafów mają jedynie charakter informacyjny.